Thursday, March 31, 2011

senyum berganda-ganda













********


rasa berganda-ganda gembira

smp tak terluah

tinkiu bff

sentiasa cuba utk buat aku hepy dan berasa hebat

nnt kita p mengediks2 byk tahap lagi yeaaa



********




Wednesday, March 30, 2011

* sudah-sudah lah *





>>apa salah aku smp xhabes2 nak saketkan hati aku aku jugak manusia biasa ada perasaan dan ada hati>>apa lagi yang xkena,jangan nak menunjuk-nunjuk sangat bersyukurlah dengan apa yang ada sekarang>>selama bertahun-tahun aku di perbodohkan,cukup lah untuk kali itu saja>>aku menjadi hamba kepada cinta kosong>>ya allah betapa saketnya aku,perasaan aku xtergambar di pendam setelah sekian lama>>tolonglah jangan ganggu hidup aku lagi,bahagialah dengan kehidupan sndri>>pergilah jauh-jauh>>hati aku terlalu saket>>ingatlah sampai akhir nafas aku tiada pengampunan untuk mereka>>terima kasih untuk semua ini>>

Tuesday, March 29, 2011

bahagia buat aku tersenyum


****

ini muka bahagia...bahagia nk p h0liday
sebelum bet0lak msh sempat yeaa snap pica dulu
yeaa MONE
...gumbira x tergambar...
alhamdulillah da selamat sampai

dlm otak becita-cita nak shopping
sakan-sakan
OKEY
mone teruskan,teruskan

=)


Monday, March 28, 2011

suka





...HOLIDAY AGAIN...

YES!!!

SUKA SGT..SMP XBULE BERHENTI TERSENYUM

ngeeehh =)

Monday, March 21, 2011

bFf

video

I have a friend, a friend in word & a friend indeed.
A friend who loves me with all friends being & I love friend too
=)

Sunday, March 20, 2011

senyum

" jatuh cinta lagi
terima kasih cinta"
=)

Thursday, March 17, 2011

mish u


***

mlm ne napa tah asa
rindu sgt pd abg madie
org rindulaa kat dia
shangat rindu

napa cepat sgt dia pergi
hari-hari yg ditempuhi
asa sgt sunyi tanpa abg madie
org xsangka dgn sekelip mata ja
allah telah menjemput abg madie kembali

segalanya makin berubah sekarang
org rindu laa kat dia
semoga abg madie baek-baek di sana

Al-Fatihah

Tuesday, March 15, 2011

wAhai pumpuan gila



Hye p0mpuan gila =)

nk sgt kn aku kata kat ang kan
okey!!
sila baca el0k-elok apa yang aku nk kata kt ang na
ang tue pmpuan gila yg em0
asanya sesuai laa pnggilan tue utk ang
uppssSssS
dr ang dok bt fitnah kt aku
lbh baek aku kurengkan dosa ang
aku bet0ol2 nk kata kat ang neh

wehh aku sikeet pun xingin ambek tau hal ang
dengar nama ang yg mcm zaman dul02 tue pn aku xmau
sukasuki ang jaa n0h dok mgadu tah papa tah
kat dia tuh
igt aku takot dgn dia tue ka??
HELL0!!!
sorry la ampa xtera mana pun...
kesian kat ang kn
ne mst sbb ang d0k jaoh dr dia kn
xpalaa aku tlg tgk2kn dia kehh
jgn ris0 sgt nah

ang tue buat ayat pndai ala-ala mcm
USTAZAH
tp ang xtera mana pun
aku mmg jahat pun so what??
aku xdala hipokrit di sebalik menutup aurat tas pala
mcm
...ANG...

mcm mana suka x bila aku bt0ol2 kata kat ang??
SUKA!
=)

Friday, March 4, 2011

jeJaLan




















jalan-jalan hiburkan hati

yeaahHhhH!!!

l.i.o.k.e