Tuesday, December 24, 2013

24-12-2013











Alhamdulillah syukur...today is my birthday...now im 25 yrs old...feel old now...huaaaaaa...but its okey...life must go on...inilah yg dikatakan kehidupan...hehehehee

A million thanks to all for the birthday wished...really appreciate..
thanks a lots....















ps:
alhamdulillah





Sunday, December 22, 2013

MERAH




hYE


nampak x gambaq kat bawah neee...nampak x betapa gedikx nyaa me lane suka pakai liptik meaaahhh makngahhh!!!!


w0ooo0wwwww!!!


mengada-ngada okeyy  kau mone....nak bt cmnaa sejak2 lanee mengada-ngada terrleebbiihhh upppssssss.....liptikk by sephora...lup u sephora

xpa be myself okeyy


lalalalalllaalalalalaaallaaa
















ps:

i mish you





Sunday, November 17, 2013



ohhh my baby!!




i lebiu lebiu lebiu























Kakak lagi sebulan nak celebrated bufday kakak..10-12-2013 genap umur 2 tahun...umur ja baru nak masuk 2 tahun tapi tengok dah macam 3 tahun jaa kakak...hehehehe....cepatnya besar akai pun banyak laaa kaannn....nama sbnr dhia nur tasneem binti anas firdaus...kami suma pangel tasneem ' kakak ' sejak dia umur 6 bulan sebabnya muka dia macam kakak2 hahhahaha...memang dah macam sebati ja panggilan 'kakak' tue kat tasneem...tapi sebenarnya banyak gelaran yang kami bagi kat tasneem...apple la,baby la,acaaan maduu laa,mok la mcm2 huhuhuhu soriii yeaa kakak...lane dah pandai dahh menggunakan perkataan 'isshhlaa' geram jaa dengaq rasa macam nak p ngomol2 jaa kamu kakak...haishhhh...xsabo nak tgk kakak besaq..semoga kakak jadi anak yang solehah yeaa kakakk...












i lebiu 









Wednesday, November 13, 2013

D.O.A















" Ya Allah permudahkanlah segala urusanku ini "





















ps:
sgt berdebar



Tuesday, November 12, 2013

+ rindu +









Ya Allah tabahkanlah hati ini

Betapa rindunya aku pada insan ini...rindu segala-galanya tentang dia rindu suara dia,gelak tawa,rindu nak kena marah kena beleter,rindu tulisan dia,rindu bau perfume,rindu nak dapat hadiah dari dia,rindu nak tengok dia,rindu nak dia belikan makanan,rindu nak sembang melawak betepuk tampaq,rindu nak gaduh ngis kat dia...semuanya semuanyaa semuanyaaaa...tapi hanya gambar dan kenangan yg menjadi pengubat rindu..Allah lebih sygkan dia..abg madie semoga dia tenang di sana dan ditempatkan di kalangan org-org yang beriman...org sentiasa hadiahkan doa untuk dia disana



i miss you








al-fatihah


























Friday, November 8, 2013

9 NOVEMBER 2013










Ego itu ibarat racun
Dalam diam ia menyerang kita

Jangan biarkan ia bermaharajalela di hati

jangan biarkan ia menguasai diri

Kelak kita juga yang rugi

ayuh muhasabah diri

















ps:
aku tidak sempurna
 tapi 
aku cuba untuk menyempurnakannya





HEPY BUFDAY PEM






 " Semoga panjang umo murah rzki dan bahagia selamanya "









sebenarnya bufday pem 27-10-2013 tapi lane baru nak update ka mone????hehehhehee lambat pulakkk nak update dalam blogku ini....aku mengalami masalah kemalasan tahap melampau nak mengarang ayat...haaaa cenna tuee...xpala ne ada ada kerajenan baru nak update...tapi masa lak xmengizinkan sebab banyak benda nak kena sattle...kemaihs rumah,siapkn hantaran,goodies,kemaihs bilik dan byk lagi laa....banyak kejow banyak kejow...cuti weekend mcm xcuti jaa....xdak rasa kenikmatan cutiii...waaaaaaaaa mau menangis...nak rehat nak rehat nak rehat.....

ececece pem dapat cake dari tunang u gituuuuu.....tinkiu kak za bagi cake leh la kitaorg tumpang sekaki dua..yeaahaaa!!sodapp aihsss....dapat hadiah lagik...t-shirt from me,nadya,abg mat n kak mieza...yg g satu tue from tunang pem...eececcee....semoga bahagia abgku!!dialah abang dan dialah ayah...sentiasa menjaga aku hingga kini...terpaksa memikul tanggungjawab menjaga ibu dan adik-adik mengambil alih tanggungjawab seorg 'AYAH'..hanya allah yang dapat membalas segala jasa-jasamu abg....I LEBIU muahhccx





























ps:
keluarga adalah segalanya
love my family




Friday, October 11, 2013

H E P Y B U F D A Y








" Wishing you great beginnings
and happy endings
and always "











me n bgah masa tecik-tecik
































ps:
ilovemyfamily


Saturday, October 5, 2013

F U TU R E






FUTURE OR PAST















the future is our to create


dont cry over the past,its gone 
dont stress about the future, it hasn't arrived
live in the present and make beautiful





" live today,bcoz this day tomorrow will be you past "





























ps:
learn from the past , live in the present , believe in the future

insyallah





Saturday, September 28, 2013



.
.
.
.
.
.



xdak qheja camni la

































ps:
afifahfadilahahmad
only me mone










Thursday, September 26, 2013

Monday, September 23, 2013







ohH 

.
.
.


my baby.my heart.my cutie pie

















nanem konem + shipa shiponn
 my princess

















l.o.v.e

nanem n shipa so much


Dhia Nur Tasneem + Nur Shifa Syadrina

2 years old




" talkative "























ps:
babies are bundle from heaven
nite