Friday, October 14, 2011

seoul garden oH seoul garden














++++

Salam semua....apa kabar hari korang semua..cerah ka mendung..hehehe
aku okey+okey saja...sentiasa senyum+gembira+gelak2
aku nak share sket tentang satu tempat makan neyh..
tatau napa aku terlalu excited sgt nk p makan kat tempat neh..memang sangat2 nak p OKEY!!!

Finally!!!!aku pergi jugakkk...yeSs3!!!
Introducing to u another ALL u can EAT buffet at SEOUL GARDEN
WahhhHh!!xsia2 pergi okey.....
Kat sini makanan dia ala-ala buffet...walaupun harga agak mahal tapi berbaloi2...kalo student untung laa ada harga student...aku g dinner RM46 perperson...hehehehe....makan laa sampai lebam+muntah
There r 4 varieties of soups that u can choose including Chinese Herbal, Ginseng Chicken, Tomyam and Kimchi. You can grill or boil here.0fkos laa i choose TOMYAM..nyuummmehhh...

Thre have so many f0od...make u feel tamak nak makan semua...
Wide varieties of seafood products including prawn, lala, kepah, brown squid, bamboo clam, half shell mussel, half shell scallop and crab...Curry marinated fish
BBQ marinated meat includes beef, chicken, mutton, squid and fish. my BFF sarena ambek prawn byk gilaaa...dia bole di katakan 'hantu udang'..makan sampai muntah naaaa.....hahahhaa......

Kalo nak p makan kat sini kena p time2 lapo tahap terok,barulaa boleh melahap sampai jilat pinggan2..hehehee.....yang beshhnyaa kat sini siapp ada dessert eskrem,puding,ais kacang lehh buat sendiri tauuu....fresh friut pun ado....confirm kalo makan kat sini balek tdo lenaa haahhahahaha....

Insyallah umo panjang nak pegi lagi laahhh...hehehehe....

No comments:

Post a Comment