Tuesday, January 3, 2012

7 january 2012



Selamat Tahun Baru!!!

Agaknya xterlambat lagi kan untuk aku wish hepy new year...
lamanya aku x melawat blog aku ne...walaupun xdala sehebat mana kan..
bulan lepas aku sgt2 lah busy macam2 sgt mungkin da hujung thn kot..

Finally i hve the time 2 dis blog
=)

firstly i wnt to update about my first niece..aku tersgtlah excited dgn ini budak setiap hari aku akn ciom-ciom dan ciom dia...besala kan jdik polon sbb anak sedar yg first...
nama budak techik ne Dhia Nur Tasneem date of birth 10.12.2011 seberat 3.74kg...
kerja dia berjaya setiap malam siang tido jaa...geraaammm laaaa dgn ini budak techikk...
ne gambo tasneem






Tarikh 10-12-2011 tue jugaklah kenduri kawen zana...Ya Allah betapa aku kelam kabot hr tue...dr hospital ke butik pengantin tgk zana blk rumah tukar bj then rushing p kndri umh zana..cian zana aku xleh dok lama masa kenduri dia....aku kena cepat hari tue..dhla kndri sebelah anep pon aku xleh p sbb coti daa xda..siannn zana..soryy shayankk...naseb baek mlm sblom kndri aku p jugak rumah dia sempat jugak boh inai pd pengantin neyh hehehehe...pengantin gedik...chantek sgt zana di hari bahagia dia...meh nak share sket gambo2 weeding zana...






Selamat Pengantin Baru
Zana n Arenep

=)





No comments:

Post a Comment