Friday, April 26, 2013

THANK YOU




WooowWw!!

Alhamdulillah



Sangat bersyukur...sebab tetiba dapat hadiah...hihihii suka suka dan suka lagi...tinkiu so much to nadya sbb bagi gelang silver n pem bagi purse...sgt menghargainya hokeyy...terasa diri disayangi...upsss ayat mengada okey mone..tolongla..mungkin akan ada yg nak termuntah nanti...upppss agn...tapi rasa ini sgt kuat...mereka sentiasa ada di sisi aku diwaktu aku sdey gumbira...nadya menjadi pendgr yg setia dan memahami keadaan aku...pem selalu mengikut kehendak aku dan terlalu sporting n sharing...terima kasih untuk semua ini...




 tinkiu pem




 tinkiu adek syg nadya









" mereka adalah segalanya dlm hidup aku...we are family "














ps: 
syukur...terima kasih Ya Allah...kerana mempertemukan aku dgn mereka..











No comments:

Post a Comment