Wednesday, June 11, 2014

+ 11 JUNE 14 +

   

Assalamualaikum



Sekejap ja kan dah pertengahan tahun 2014...now dah bulan june..dah nak masuk bulan ramadhan n then syawal..mood nak puasa mai dah tapi raya xfeel lagik..cepatnya masa berlalu..umur pun dah 26tahun..lagi 4 thn msk era 30an..ohh noo..but..alhamdulillah allah masih panjangkan usiaku terima kasih Ya Allah...


Today is a bad day...rneh aku tewas jugak setelah 3hari aku berlawan rasa sakit bdn n migrain .....semakin buat derk pd rasa sakit ne semakin menjadi manjanya sakit ne sebab perlukan perhatian....aku lah manusia yang suka membazirkan ubat..aku xsuka makan ubat n jarang makan ubt...kesian ubat ubat tue suma...bukan sombong pada ubat tapi cuma kurang mesra jaa....disebabkan sakit yang semakin manja..terpaksa lah aku dating dengan Doc Lauren rneh...then dapat lah sepucuk surat MC.....romantik bukan...dengan ini rneh aku bermesra dengan tilam n bantal dengan sepenohnya..sampai rasa boring banyak tahap...nak tido petang memang x laaa..sebab aku xpandai nak tido waktu petang( tido ptg pon kna pandai kaa)???...kecuali kalo penat sgt or xckup tido baru aku tahu rasa nk tido ptg..kalo x memang pusing katil 360 drjah lahh...haiiyakkk

...ohh sakit pliz go away...besok nak p keja...back log mesti sangat sangat rindukan aku...




Nampak dak akibat migrain









Rasa mcm nak p holiday ja..jom survey








Bai!











No comments:

Post a Comment