Wednesday, October 15, 2014

++ FRIENDSHIP ++



Assalamualaikum



Hye oolls!today nak share sket pasal friendship a.k.a persahabatan...
Persahabatan nie  bagi aku sangat indah bila dilimpahi dengan perasaan kaseh sayang,ikhlas dan jujur..barulah persahabatan tue akan kekal selamanya..."Sahabat ibarat mata dan tangan,saat mata menangis tangan mengusap,saat tangan terluka mata menangis" 
Sahabat akan selalu mempunyai cara untuk membuat kita tersenyum kembali dan dapat melupakan sejenak masalah memenuhi hati...
Alkesah mgun pagi tangan capai phone tgk phone bukak intagram sbb di'tag'..oh my sarena 'tag' then tgk 0MG sarena u ambik gambaq i msa tgah mkn biskut irees hahahaha!!then aku pon baca apa yang sarena tag..okey okey..sedey =')
disebalek ayat ayat tue penoh makna..aku paham setiap mksd disebalek ayat u tue sarena =) Makaseh sarena sebab jadi sabahat terbaek untuk aku dan xpernah berkira dlm semua perkara dgn aku yg suka nanak macam2!!hahaha..dan menjadi pendengar setia dan  jadi 'kakak garang a.k.a mak tiri' untuk aku..im really appreciate dan bersyukur sebab dikurniakan sabahat mcam u my sarena..semoga persahabatan kita kekal selamanya..insyallah..balek sana elok2 na..gonna mish u n irees demok chik mone... 



Aku sayang semua bff aku..sarena rzie & zana..






















ps:
wlpon jarak memisahkan kita 
hanya doa dapat mendekatkn kita sahabat

Al-FAtihah utk muslimin dan muslimat










No comments:

Post a Comment