Wednesday, July 15, 2015

RAYA 2015 - PART 1








Assalamualaikum



Today 16-07-2015 last day keja before cuti raya..wah rneh dah feel nak raya nee..yehuuuu!semangat mangun pagi ne nak p keja sbb last day before raya n cuti raya...aku dari mula keja sampai skunk xpenah ambik cuti before raya...sebab macam feel nak raya ja bila keja...pelik kan??yeaa mone ne mmg mcm2...So sespa yang kena keja sebelum raya tue redha ja tau n kena ikhlas keja jgn la xda semangat nak keja...kita keja ne kan mencari rezeki..mmg la kesian kalo yang kampung jauh tapi kena positive kan diri baru kita akan rasa semangat n gembira ja nak buat keja...ingat tau pesanan dari mone ahmad ne...hahahahha...




Saya rasa sangat gembira ,
Namun sedey juga terasa,
Kembali nya hari raya,
Tinggal nya bulan puasa





Warga TMPAS










Satukan tangan, satukan hati
Itulah indahnya silaturrahim
Dihari kemenangan kita padukan
Keikhlasan untuk saling memaafkan





Bagi sesiapa yang mengenali saya Afifah Fadilah a.k.a Mone Ahmad disini saya ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf sekiranya saya pernah membuat salah,terkasar bahasa, tersilap cakap, atau pernah terasa hati dengan saya...

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN






















PS:
minal aidin wal faidzin

Al Fatihah utk muslimin dan muslimat






No comments:

Post a Comment