Tuesday, August 18, 2015

S Y U K U R



Assalamualaikum






Syukur Alhamdulillah

Terima Kasih Ya Allah














Terima kasih Ya Allah kerana kau mendengar setiap doaku rintihanku tangisanku dan kau memakbulkan doaku =') sebaknya rasa apabila salah satu impian menjadi kenyataan..xterluah perasaan syukur dan gembira ini..xtergambar apa yang aku rasa sekarang..selepas terlalu banyak dugaan yang menimpa keluargaku....sememangnya aku redha dengan apa yang terjadi sebelum ini..
Kadang-kadang Allah tidak memberikan apa yang kita mahu
 bukan kerana kita tidak berhak utk perkara tersebut kerana Allah tahu kita berhak mendapat lebih baik daripada itu..Setiap ujian yang Allah bagi pasti ada hikmahnya...terima kasih Ya Allah aku sangat bersyukur..kau rahmatilah aku dan murahkan rezeki aku =')

















PS:
syukur alhamdulillah

Al Fatihah utk muslimin dan muslimat




No comments:

Post a Comment