Saturday, November 20, 2010

** mR 'W' **



coretan ini khas untuk mR W


pertemuan kita x dirancang perkenalan kita x diduga
mR W hadir dalam hidup ku dgn tiba-tiba
kau pandai mengambil hatiku
kau terlalu memuji dan menghargai ku
kau sanggup menerima aku seadanya
menerima aku sepenuh hatimu

tapi
disaat itu aku terlalu buta melihat cintamu
yang jujur untuk diriku
maaf ku pinta darimu
sesungguhnya di waktu itu
aku terlalu leka dgn cinta mainan yang diberikan
oleh seorang insan yang kini menghancurkan hidup ku

dengan mengikut hati dan perasaan yang bodoh
aku meninggalkan mu tanpa sebarang pesanan
pergi dari hidup mu tanpa sebarang kata
kau merayu padaku tapi aku langsung xhiraukan rayuan mu
aku hanya memikir dan menjaga hati insan yang
kini menghancurkan hatiku
betapa butanya diriku
kata-kata terakhirmu padaku
" mone akan menyesal tinggal abang dan pilih dia"
ya kini aku menyesal
maafkan aku

mR W

semoga kini kau bahagia dgn orang yang lebih menghargai dirimu

terima kasih untuk segalanya
aku amat menghargai dirimu mR W
=)


No comments:

Post a Comment