Wednesday, May 4, 2011

~+ 05052011+~





+ tetba hari aku teringat sgt2 kat dia....ya allah baru aku sedar aku rindu dia,rindu sgt ikhlas dari hati aku rindu dia...bulan may tahun lepas adalah bulan kesaketan untuk aku...walaupun dia xperlukan aku,tapi aku masih rindukan dia kerana dia pernah bertakhta di hatiku...Salahkan aku berperasaan begini??tapi aku xboleh tipu diri aku...sepanjang pekenalan aku dan dia mesti adayg meninggalkan kenangan..kenangan itu yang menyaketkan aku,kenapa aku masih tidak buleh melupakan semua kenangan2 itu.....hurrrrmmmm...aku manusia biasa yg punya hati dan perasaan...aku ungkin tidak secantek dan sehebat orang laen..tapi aku bersyukur dgn apa yang aku ada sekarang..aku berharap aku dpt melupakan dia sepenuh hati aku untuk selamanya demi untuk kebaekan suma...aku tahu aku mmg b0doh sebab masih lagi ada rasa kasih padanya sehingga kini...tapi orang hanya b0leh nasihat dan berkata-kata tapi hanya aku yg merasa...ya allah tabahkanlah hatiku sesgunhnya aku amat menyesal mengenalinya dan menyintainya....sehingga ke hari ini walaupun aku masih rindukan dia tapi masih tiada kemaafan untuk ku berikan kepada dia...++

No comments:

Post a Comment