Saturday, May 28, 2011

++ c0oKing ++



+++

n0W i'm really like c0oking
..tatau napa..
dulu masa baru beh study aku mmg terminat masak tahap terok
...bila dah keja...
ya allah,malas tahap terok nak masak


But....Now
I love cooking 4 fwens 'n' pamily
I dn't just replicate recipes...I mke my own...
!!auuuwWW!!wink.wink
I dn't use measuring cups or spoons, evrythng is by feel and taste!!OKEY!!
naseb jadik+s0dap utk di makan

I hve some pretty good dishes I can whip up..
.....Macaroni ( with veggies or meat) and soup pasta are two of my favs.....
..Cooking is fun and its even better when it's shared..
Also I love to cook freestyle
and
mke u feel great!!

So people...try it!!!
hehehehehe

=)




4 comments:

  1. bestnyer pandai masak.. saya ni x smpai2 seru nak masak agy .. hehehe.. =)

    ReplyDelete
  2. hehehee...xdalaa pandaii sgt...msk pun kna ikut mud jaa tau....hihihi..

    ReplyDelete
  3. same lah kite
    i pun LOVE cooking
    aww, nnti leh tukar2 masakan, heeeee

    DONE follow u
    :)

    ReplyDelete
  4. dear nur ain azman....

    hehehe sure nnt kita leh tukar2 recipe...

    =)

    ReplyDelete