Tuesday, November 20, 2012

d u r i a n c r e p e



gLluuUuuRpppP!!

Haaa kenaapa tuee???npa gluurpp2 neeeee....????

Mau xglurrppp!!setelah sekian lamooo xmkan durian crepe akhirnyaaaaaa dapat jugak aku m.e.n.i.k.m.a.t.i
DURIAN CREPE !!!hadehhh sgt sodaappp..sememangnyaa durian menjadi kebanggaanku sejak dulu lagiiiii..hihihihii...mmg my FAV sgt2..suka gila makan durian..sebab tue aku mcm durian b0oolaatt jaaa....hehehehee....!!!

Nikmatnyaa xterkata bila dapat mkn durian crepe nehhh..Alhamdulillah..rezeki..masuk lam mulut jaaaa  yummeehHh! S0DAP!!cair di dlm mulut..heheheehe..gila pulun akuuu...durian crepe ne mmg senang sgt nak buat ala-ala lempeng jaaa...tapi disebabkan tersgtlah senang tue yg aku malas sgt nak buat sendiri...pdhai nk cover yg aku ne mmg mls nk buat.hhihiiihiii...naseb bleh order...order jaa sampai..lagi sonang...xpa insyallah nnt bila tiba m0od rajen aku akn buat jugak..tuuunggguuuu....heheheee...sespa yg belum try lagii TRY lahh pasti tdk mengecewakan anda...



SELAMAT MENCUBA =)



Papa pun memang tebaeklahhh durian crepe nee!!



No comments:

Post a Comment