Wednesday, November 14, 2012

S H O P P I N G !!

                              


Salam Semua !!

Terapi untuk hilangkan stress ialah s.h.o.p.p.i.n.g itulah sesuatu benda yang paling aku suka sangat buat dlm hidup di dunia yang fana nie..aku akan behabis-habisan shopping..yeaa ini kegemarankku sejak azali lagii..memang kesukaan aku tatau napa tapi aku akan rasa puas bila shopping.. KEPUASAN yang xterkata..bila shopping akan lupa segala masalah...di otak hanya ligat memilih barang..menari2 terbayang2 benda yang nak beli...

HEAVEN nyaa rasaa..ntahla bila la perangai mcm nie nak berubahkan..nak buat cmna ini mmg kesukaan aku...bukan slaluuu(bkn slalu kahh??) boleh dikatakan setiap bulan aku akan shopping jugak papa pun...selalunya baju ka kasut ka hndbg ka...xkira brand janjii helokk mmg aku akan belii...tetapi yg paling fav aku beli mestilaa kasut n handbeg!!!suka tauuu....nikmat ja asaa...pantang nampak ja 2-2 benda neyhh mesti aku akan beli geramm ja tgk...haisshh nk bt cmnaaa laa skunk ne byk sgt design yang helok2 tahap terok..kena la belii kann.....baru2 ne aku shopping lagi memola just nak g beli present 4 nadya bufday sekaliiii terbelii sekali kat akuu sudahh kann...hihihiihii uupppssss...xpala selagi masih ada keinginan aku beli laaa kann...nnt aku jimat2 balik naaaa....






shopping!shopping!shopping!!!







taraaaaa nee hasillnyaaa 4 dis week!!!

















Alhamdulillah kerana aku masih mampu menikmati semua ini...Syukur padamu Ya Allah




No comments:

Post a Comment