Saturday, February 23, 2013

A .K .S .E .S .O .R .I




WowWw!! 
Dgn semangatnya pg jumaad iaitu kelmarin....aku magun awl pada hari weekend..aku hentikan mimpi-mimpi indah aku semata-mata utk pegi PasarCina..
Aku dah terlalu teruja pegi Pasar Cina pd stp weekend...meriah tauuu...mcm2 ado..baju,suar,aksesori,fresh flower,towel,buah-buahan dll....nak apa?suma ada..harga??berpatutan...murah-murah...neh yg besh pegi neee...tujuan utama aku pegi sebab nak carik pengepit rambut yang sweetmueet....dah lama aku cari pengepit rambut ne...bukan xjumpa ada jumpa tapi xbekanan di hati hehehehee....cerewetkah aku...???biasa2 jaa xdala cerewet sgt....sekarang ne aksesori rambut mahal sgt mcm xberpatutan jaa...hehehee...mcm kedekot pulak yeaa....bukan kedekot tapi jimatt...jimatkah aku??hahaahaa....
Disebabkan aku terlalu excited sgt nak membeli-blah aku terlopa nak tangkap gambo suasana pasar tue..nxt week kalo aku pegi aku snap gambo yeaa...cari punya cari akhirnyaa dapat jugak penyepit rambut pilihan hati...haaaa legaaaa....suka-suka.....


.
.
.

contoh aksesori rambut yg aku suka





Aku memang suka dgn segala yg berkenaan dgn aksesori rambut...tah napa tah teruja sgt dgn suma nee...Dulu sebelum aku berhijab aku msti akan pakai aksesori rambut...kepit rambut yang kecik2 pon aku suka...mcm dah sebati jaa....rasa macam chomel jaa..hahaha perasan gila...


.
.
.

akhirnya dapat jugak yang dicari






comel bukan...hihhiihii..yng ne rm12 jaa..murah kan..murah kan....aku suka sumthng yang simple sweet n kiutmiut

puas hati bila dapat apa yang kita iginkan..xkira lah apa benda sekali pun...janji kepuasan itu ada..









No comments:

Post a Comment