Friday, February 8, 2013

My beloved sister's wedding





Alhamdulillah


Setelah 7 tahun menyulam cinta bersama..akhirnya kakakku tershayank selamat di ijab kabul bersama pasanganya pada 01-02-13...org doakn semoga kak bida n abg azrie bahagia hingga akhir hayat..
Mesti yg mana mengenali aku akan pelik bila masa aku ada kakak??kn kn kn....haerankah??memang adek beradek aku 3 org dan aku hanya mempunyai 2 org abg sahaja...dari mana dtgnya kakak?? jeng jeng jeng....hihihihiii
Sebenarnya kakak aku ne adalah jiran rumah lamaku...senang kata family angkat aku..aku ada 3 abg n 3 kakak angkat...ramai bukan??beshh oo0oo0....dari kecik smp habis sekolah aku membesar dgn mereka...mereka byk berjasa kpd aku..mkn mnm pergi blik sekolah smua mereka jaga...ini krn mama bekerja keras utk membesarkn aku dn abg2 ku setelah ditinggalkn oleh abahku tanpa sebarang khabar berita sejak aku umur 4 tahun..mama serahkn aku pada mereka utk menjaga aku..mama g kerja nmpk bulan blk pon nmpk bulan..utk mencari rezeki..aku terhutang budi dgn keluarga ini..begitu besar jasa keluarga ini kepada aku...dilayan seperti anak sendiri kemana sahaja mereka pergi aku ikot...p jgg,swimming,jejalan,picnik...sumalah...smp aku kenai laa sedara mara mereka..Cik det & Cik mah n also abg2 n kakak2ku makaseh na sbb penah jaga pipah..yg sentiasa melindungi aku...hanya Allah swt shja dpt membalasnya... ='(
Haisshh sdey pulakk no no no crying2..hiihi nak share ttg hari bahagia kakakku syg nee..3 thn lepas aku jd pengapit utk kak nurul tahun ne utk kak bida pulakk...kak mas pulak akn mnyusul xlama lagi..aku jgk ka kna jd pengapit??alaaa bila aku nk kwen cmni??hhihiihii

Insyallah kalo jdh dh sampai =)







Jom tgk gambo kawen jomm


























































berat hati nak menjejakkn kaki di taman lama.. kerana hati xkuat menahan kesedihan untuk melihat kenangan pahit disitu..tetapi disebabkan kenduri insan tersyg...aku tetap tabahkn hati untuk jejakkan kaki..aku perlu kuat agar mama tidak melihat kesedihan aku...
sayu hati bila tgk rumah lama yg byk kenangan lagi sedey bila melihat mama menitiskan airmata...menangis kerana sedey melihat rumah bersejarah itu...Ya Allah tabahkanlah hati kami untuk menerima semua dugaanmu...Amin





ps: setiap yg terjadi pasti ada hikmah














No comments:

Post a Comment