Friday, August 15, 2014

++ THROWBACK *IFTAR WIF EX-CONVENT 2005* ++



Assalamualaikum


Alhamdulillah hari ini rasa bersemangat sikit..aku kena kuat kena motivasi diri sendiri untuk bangun dan bersemangat semula...dan kerja sedikit membantu aku..lepas cuti ehsan masuk keja stat 07-08-2014 hingga 14-08-2014 dan hari ne 16-08-2014 aku keja direct haa puas hati...masuk ja keja mmg busy teramat sgt masa itu emas okey..dengan banyak event..sattle ja suma event tue kena p training kat Taiping...okey packing pulak barang2 sepantas yang boleh...mungkin dgn kerja aku dapat semula semangat aku... memang bukan senang nak terima orang terdekat kita sudah tiada didunia ne...rasanya xterluah wlpon aku hanya dapat merasa kehadiran seorang ayah hingga usia 4 tahun sahaja  tetapi dia tetap ayah aku dan kehilanganya amat aku rasai...mungkin disebabkan pertalian darah seorg ayah dan anak...

Okey now nak share pasal iftar bersama membe2 ex-convent...sebenaqnya dah lama nak update tapi mood lari wehh n masa bulan ramadhan lak rasa xcukup masa ...hahahhaah...kami semua ne mmg satu geng n geng kami ramai sangat..dulu kat sekolah org panggel kami gerabak kereta api...mmg ramai sangat...masa iftar sesma ne ramai yang xda sebab msg2 dah kerja n bekeluarga ada yang tinggal luar kedah n luar malaysia...kalo jumpak ja ya rabbi bising ada saja cerita n gossip hahaha...dalam whatapp group pon dah rancak menyembang pong pang pong pang setiap hari hokey ada saja la yang nk share...walaupun ada yang dah bekeluarga n dah jadik mak budak perangai masih sama mmg lawak...plan nak p holiday reramai tapi mst xjadi sbb xdapat date yang semua free...ada saja yang menghalang...hehehehe

Yang mana xdapat join iftar ne mmg depa sangat jeles!hahaha padan muka....masa iftar ne mmg riuh rendah dgn mak2 n anak2...okey disebabkan bebo xposa dia la yang aturkan semua...cara macam org posa ja ang no bebo! lapaq mengalahkan kami hat posa ne...mmg lama jugak laa lepak bkn iftar dahla melepak lama gila...kami buka posa kat Hotel Regancy...makanan hokey sgt n sedap!semoga persahabatan kita kekal selamanya...Insyallah...K la nak belanja tgk gambaq iftar ritu






jomm


jommm



jomm tengok !















































































































































" Jangan menuntut kesempurnaan dalam persahabatan terimalah segala kekurangan hargailah setiap kelebihan "










ps:
jagalah persahabatan 


al fatihah kepada muslimin muslimat








No comments:

Post a Comment