Thursday, September 4, 2014

+ 4 SEPT 14 +


Assalamualaikum






Pertengan bulan August 2014 diserang dengan 'demam' wah terima kasih encik demam kerana melawat saya setelah sekian lama menyepi..kedatangan anda tersgtlah tidak diundang..kerana anda telah membantutkan segala keja2 dan menyakiti otakku dgn sakit kepala mcm ada batu bata ataih pala....waaaaaa sgt xsuka dgn sakit mcm ne...sememangnya aku adalah manusia paling xsuka makan ubt..seperti biasa aku xmkn pon ubt dan akhirnya setelah 4hari encik demam pergi meninggalkan ku....

Setelah seminggu demam hilang disusuli dengan food poisoning....sakit keracunan ne xterluah smp tatau kat mana sakitnya! Syabas racun...disebabkan kau aku muntah dgn meriahnya di bilik abgku! Hahahaaha....sorii pem...bukan setakat skt xterluah ja ditemani dgn demam yang kini kembali...pergghhhh seksa!! Sampai hilang selera makan...siap xmakan langsung! Biaq benaq mone hilang selera makan????  Yeaa2 itulah kenyataannya...betenang semua....! Hahaahhahha.....dari hujung August sampai lah awl September aku demam...makaseh racun n demam sebab sudi singgah kat aku.....

But now im feel better.......! Alhamdulillah





Moka kembali normal hahahaa moka bek demam weyy!















Ps:
Sakit menghapus dosa2 kecil

Al FAtihah utk muslimin dan muslimat





No comments:

Post a Comment