Thursday, July 21, 2011

22+07+2011




+++

Gud Mornink suma,di pagi jumaad yg indah ini terasa lebih bersemangat untuk memulakan hari yang baru...setelah aku jatuh menangis dalam perasaanku sendiri dgn apa yang tejadi..
walaupun apa yang terjadi sudah berlalu setahun yang lalu tetapi luka itu masih berdarah...
bukan mudah untuk aku melupakan apa yang terjadi..aku manusia yang melakukan kesilapan..
mungkin aku tidak secantik dan sebijak orang lain
tapi jgnlah mempermaenkan perasaan aku selama bertahun2
akhirnya aku di tinggalkan dgn begitu mudah dan terasa terhina
sehingga kini masih tiada sedikit pun rasa kemaafan untuk aku berikan kpd mereka

Mone sudah kembali ceria seperti biasa,akan menjadi seorang yang lebih tabah dan tidak mudah simpati atau cepat percaya kpd orang lain...hehehehhehee

"Walau sesenang mana pun kehidupan kita,kalau tidak mendapat kemaafan dr org yang telah di lukai hidup kita tidak akan tenang selamanya"

=)

No comments:

Post a Comment