Friday, August 26, 2011

aidilfitri datang lagi



++++

Salam Lebaran untuk semua

semoga bulan ramadhan kita tahun ini lebih bermakna dengan segala amalan2 yang kita lakukan sepanjang ramadhan ini....aku bersyukur kerana ramadhan tahun ini membuka pintu hati aku untuk menjadi wanita hijab dengan penuh keikhlasan dan rasa kesyukuran
alhamdulillah
tahun nie aku membuat persediaan raya secara sederhana ja...hehehe..bukan apa nanti sakan2 sangat lepas raya makan maggi laa pulakk..hehehehe...biarlah bersederhana ikut kemampuan diri sendiri...pelik sangat tahun ne aku rileks jaa..xkesah sgt pun tentang barang2 raya untuk diri sndri...baju raya+kasut raya+hndbg raya= itu suma aku dah xpikir..hehehe tatau napa...
aku asa bnda2 tue b0leh beli lepas raya...kan kan =p
..aku sediakan benda2 yang basic ja cam biskut raya itu yg penting untuk menjamu tetamu yang datang beraya..ewwaahh..hehehe..first tme 4 dis year aku xsempat nak buat cake atau biskut raya....tambah lak di p'hujung ramadhan nie lagik xsempat aku byk bebuka pusa di luar..bersama insan2 tersayang..hehehehe...itu yang peting...
mereka sentiasa bersama aku setiap saat aku jatuh bangun suka duka..sentiasa ada di sisi aku..aku bersyukur padaMu Ya Allah kerana mengurniakan insan2 ini kepadaku..
=)

Dikesempatan ini.... nak mintak maaf zahir dan batin... semoga segala dosa hamba Allah yang bernama Afifah Fadilah Binti Ahmad dimaafkan...hehehehe...Semoga aku tidak akan terkejar-kejar mencari anda semua di Padang Mashyar nanti untuk memohon kemaafan... hehehehe.....

SELAMAT HARI RAYA


No comments:

Post a Comment