Monday, August 22, 2011

kemunting+taiping+cameron highland+penang




++++

hye s.u.m.a =)
dah smggu aku xmenjenguk langsung b.l.o.g ku ini....sebabnyaa adalah kerana aku ada trainning selama seminggu...W.A.H.H.H.H!!!sungguh superduper seronoknyaa trainning kali neyhhh....
f.i.r.s.t time aku p TAIPING....suka gila sebab jejalan kat tempat org...p kusus kali neh macam-macam asa..aku p merata2 tempatt...sempat lahgii singgah ke cameron hngland....wink.wink.wink...

tapiiii di cameron hngland aku adaa kenangannnn.....hahahhaaa
kenangan yg memalukannnn waaaaaaaaa.....aku mabukkk smpai jadik t.i.n.g.t.o.n.g.t.i.d.a.k.b.e.r.d.a.y.a.p.e.n.i.n.g.m.u.n.t.a.h.
.......hahahahahaha.......suma org okey2 saja sehat sajaa...aku s0rang jaa tingt0ng
waddduh2....

m.o.n.e.m.o.n.e kau mmg macam-macam @_@

nnt aku upl0ad gamb0 spnjng journey aku na na...asaa cam balek ke zaman study dulu pulak...pegi class..ceewahhhh...sgt r.i.n.d.u!!!

okey laa...aku nak merehatkan mata shatt..mata aku terasa sgt2 keletihan .daripada bulat jadik sepet sudaaaa seperti di ats..YAKAA MONE??..hehehehe..

gud nite people

=)


No comments:

Post a Comment