Sunday, November 13, 2011

h.a.i.r.a.n

++++


jeng.jeng.jeng



aku sedikit berasa h.a.i.r.a.n dengan sesetengah perangai manusia di bumi Allah s.w.t ini, macam-macam sangat....pelik pun ada asa jugak....adalaa 'manusia' neyh dia selalu buat smthing nampak dia hebat tapi xlah tera mana pun...dia ne agak hipokrit la jugak smetime aku tgk macam nak belagak alim + muslimah sejati + wanita solehah + manusia insaf dan sebagainya...huhuhuhu.....aku pon xberapa paham dgn dia neh...pelik+pelik...kesian pon ada jugak kat dia...kesian+kesian...dia penah kantoi tanpa sedar dan dia jugak diperbodohkan oleh seseorang sampai sekarang O.K.E.Y...kalo kita baek di balas baek,kalo kita jujur di balas jujur,kalo kita hipokrit di balas hipokrit....macam tuelah hidup...mungkin kekadang tue apa yang kita cakap kita dah lupa,tetapi orang yang mendengarnya akan ingat...aku memang xsepandai dia tetapi daya ingatan aku masih segar sesegar fresh milk mooowwww...huhuhhuuu....dan aku ada bukti dan saksi atas apa yg di cakapkan kepada aku oleh manusia ini sekarang kan zaman dah canggih zaman teknologi.....

=)


p/s : biar kita nampak lekeh+bodoh tetapi jujur pada diri sendiri dan tidak ditipu hidup-hidup

No comments:

Post a Comment