Wednesday, November 23, 2011

update


++++

Hye Semua !!!

..selamat pagi..

Pagi yang indah..suasana yg sunyi..wahhh freshnya rasa..hehehe...pagi ne aku hanya melihat dr tingkap bilik betapa gigihnya rakyat kuala lumpur keluar bekerja...dlm kesesakan jalan hadapi dengan tabah untuk pergi bekerja.....

Tetb plak aku mgun awal hri walaupun smlm aku tdo lewat dan mengalami kepenatan tahap maksima..hari nie aku mgun awal dengan hati yg ikhlas ceewaahhh...ayat....kalo coti ja aku mesti mgun lewat..dlm 11 ke ats..hehehe...now nak update sket skunk aku ada kat kuala lumpur haaa ejaa penuh tuee...dh 3 hr aku kat cnie dan aku akn hbskn 6hr 5 mlm di keel....haaa puehh...neyh suma last minute punya plan...lokasi terkini aku skunk aku check in kat HoteL CitiTel sebelah MidValley...sesapa yg nk lepak dgn aku mehla cnie..hehehhe..xhabeh lagik aku nk meround kat midvalley...besala sekali sekala meh cnie mestilaa kena meronda kat mana yg patot kn...shopping apo yg patot kn.....gaji lak br msuk maren kan...otak pon mula ligat berpikir yg bukan2 kan...tetb kehendak di utamakan...hehehe....
Nk update pasal E-day sarena tapi gmbo2 suma dlm laptop....xsempat nk update aku dah ke sini kan...hehehe....mai cnie lak xbwk lappy bwk c ntbook,dlm lak netbook aku xdk gmbo2 tue...so nnt2 lah jwbnya aku akan update...bawak bersabo yeaa semua =)...sebenarnya mood agak xsabar+terlebh bhgia+seronok+bedebar2 nk terima kedatangan 'orang baru' yg di nanti akan tiba....so sabar menunggu kedatanganya...

" Sabar itu separuh dari iman"

=)

No comments:

Post a Comment