Sunday, December 30, 2012

++ M . E ++





I'm 24 years Old Now !!!


Nebes gila nak masuk tahun 2013...hadehh...apa laa yang bakal terjadi sgt utk thn 2013...sebabnya aku terlalu takut nak mengahadapi tahun baru nee...dup dup dup dup...xtergambar perasaan aku apa yg aku rasa...tahun depan umo dh 25 thn...waaaa dh besar+tua  yeaa kau mone...adakah perangai kau akn lbh matang dr thn ini...biarlah umor makin meningkat tapi aku tetap aku..me alwys me =) ....xkan berubah untuk menjadi org laen..labih baek jd diri sndri..hati pun senang...hihihiii....


.
.
.
.
.


||  Inilah aku di usia 24 tahun di tahun 2012  ||







ps : semoga aku akn mjdi lebih baek dr yg terbaek . Amin





3 comments:

  1. awat gambq ang hat tgh tu mcm pelik sgt?? tgn ang kt mana mone..hahaha!!

    ReplyDelete
  2. hahaha awt pelik kaa..bonggoks ang kak yan ngeh3

    ReplyDelete
  3. mst ang xprasan kan? aku plak yang prasan,blh plak mcm tu noh..hahaha!!

    ReplyDelete